OÜ Smart Project sai alguse 2010. aastal koostööst rahvusvahelise äritarkvara arendajaga, kes vajas lisaressursse Filipiinidele suuremahulise juurutusprojekti juurde. Smart Project oli abiks kohaliku edasimüüja projektijuhi ja konsultantide väljakoolitamisel.
Smart Project know-how baseerub partnerite 20-aastasele kogemusele majandus-äritarkvara valdkonnas, sh. klientide nõustamine, konsulteerimine, koolitamine, juurutusprojektide juhtimine ja eelanalüüs. Lisaks Eestile on kogemusi saadud ka projektidest Soomes, UK-s, Küprosel, Lõuna-Aafrika Vabariigis ja Taanis. Tänasel päeval tegeleb Smart Project peamiselt tarkvara edasimüüjate ja arendajate koolitamisega ning nõustamisega.
Mõned näited integreeritud lahendustest:
- HansaWorld äritarkvara;
- QlickView ärianalüüs;
- Omniva e-arved;
- Scoro tööhaldustarkvara;
- Telema EDI;
- veebipoed.
KUIDAS TÕSTA KLIENDITEENINDUSE TASET?
Kohtumiste, koolituste, personaalsete nõustamiste, telefonitoe ja teiste klienteeninduse kanalite kaudu oleme saanud palju kogemusi ja tagasisidet klientide ootuste ja vajaduste kohta. Iga ettevõtte seisukohalt, kes tahab panustada kliendisuhete hoidmisele ja parendamisele, on oluline valida õiged ja sobivad klienditeeninduse kanalid, mis täidavad oma klientide ootused. Kliendihalduse lahendusi tuleb kasutada targalt ja optimaalselt.
Paljud müügimehed kurdavad, et müügitöö on ebamugav ja stressirohke. Samas, paljud inimesed kinnitavad, et teiste edukas aitamine tekitab hea enesetunde. See tunne ei peta - inimeste aitamine ehk klientide hea teenindamine on efektiivsem müügivahend kui müügikõned. Rahuolev klient teeb müügitöö ise ning soovitab toodet või teenust sõbrale, tuttavale, sugulasele, äripartnerile.
Jagame oskusi ja soovitusi, millele tähelepanu pöörata, et tõsta klientide rahulolu ning tõhustada kommunikatsiooni ettevõtte ja tema klientide vahel.